9 Kasım 2011 Çarşamba

KEDİ DİLLİ TAVUK GÖĞSÜ

KEDİ DİLLİ TAVUK GÖĞSÜ
Sütlü tatlılar deyince benim içim herşey durur:) bu tatlıyı çok severek yapıyorum ve çok kolay şimdiden herkese kolay gelsin:)

MALZEMELER
1paket kedi dili
1su bardağı nescafe
1litre süt
3fincan şeker
yarım paket yağ
3fincan un
1adet falım sakız(damla sakız aromalı mavi)
YAPILIŞI

Kedi dillerini borcama dizdikten sonra bir su bardağında 1yemek kaşığı nescafeyi ıslatıp kedi dillerini bu karışımla ıslatıyoruz.
1litre sütü bir tencereye alıp içine 3fincan şekerle birlikte kaynatıyoruz. Kaynarken içine falım sakızımızıda atıyoruz.
Başka küçük bir tavada yarım paket yağ ve 3fincan unu kavuruyoruz. Kavrulan unumuzu kaynayan sütün içine döküyoruz ve 15dk yakın blendırımızla çırpıyoruz.Çırparken sütün altını kapatıyoruz.Hazırladığımız karışımı kedi dili dizili olan borcamımıza döküyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.Dilerseniz üstüne çikolta sosu veya karamel sosla da ikram edebilirsiniz. AFİYET OLSUN:)

NOT: Ben sütte pınar tam yağlı sütü tercih ediyorum.

4 yorum:

Banuca dedi ki...

Geldim, hemen kaçıyorum, çünkü bu nefis tarifleri gördükçe ağzım sulanıyoooooo :)

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

çok teşekkür ederim banu hanım:):)

Adsız dedi ki...

bu nescafe i bardağın içinde ne ile ıslatıyoruz ? sütlemi suylamı ?

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

suyla ıslatıyoruz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...