26 Kasım 2011 Cumartesi

YILBAŞI HAZIRLIKLARI

Yılbaşının gelmesini en çok bekleyenlerdenim sanırm. Aralık ayı ayrı bir mutluluk benim için sanırım bir de 31 Aralıkta doğmanın verdiği bir etki mutluluk var.Sanki bütün alışveriş merkezleri benim için süsleniyor gibi geliyor:) Bugün de Tepe Home 'a yeni çam ağacı süsleri almak için uğradım ver herşey harikaydı hepsini almak istedimm süperlerdii ve tabiki bir tane noel babada ben aldım.. Her detay var kar taneleri melekler noel babacımın her halii...En yakın zamanda uğramalasınız diyorum:):) Bunlar da beğendiklerimden bazıları...

Benim Noel Babam Tepe Home /26.90TL
Benim Noel Babam Tepe Home /26.90 TL










1 yorum:

ESRA dedi ki...

süslemeleri çok seviyorum....;)
editorist1783.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...