28 Mart 2012 Çarşamba

MAXİ ETEKLER

Geçen yıl karşımıza çıkan maksi etekler bu yıl da çok moda... Bir çok markanın bu yıl ki koleksiyonunda da görebiliyoruz bu parçaları... Yaz için biçilmiş kaftan olan bu eteklere bayılıyorum, altına sandalet üstüne beyaz bir tişört ve uzun kolyeyle çok kolay ve çok şık kombinler yaratabiliriz. Hem çok rahat hem de çok şık olan bu etekler geçen yıl da modaydı fakat bu yıl çok farklı model ve renklerle karşımıza çıkıyor ..Renkli kloş kesim uzun, pileli modelleriyle işte karşınızda...





FAVORİM






7 yorum:

Adsız dedi ki...

maxi eteklere ben hayat kurtarıcı diyiyorum:))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM BU SENE MAKSİ ETEKLER MODA BUNLARDA ÇOK GÜZEL
BANA DA BEKLERİM CANIM ÜYENİM MUHABBETLE KAL
:)))

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Bu tarz etekleri çok severim hem çok şık hem çok rahat hem de çok kullanışlı oluyorlar. mavi çiçek desenli olan beni mest etti. Paylaşım için teşekkürler.

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

bir kase lezzet; bende tanıştığıma memnun oldum çok teşekkürler:)

nurs; benimde favorim mavi çiçekli olan kesinlikle harikalar bayıldım:)teşekkürler..

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

bu eteklerden en kısa zamanda edinmek lazımmm çok güzeller

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

evet bende her renginden istiyorum:)

Adsız dedi ki...

çok güzel hepsi gerçekten bayıldım özellikle siyah yarı transparan olanı nerede bulabilirim bi fikrin var mı :) paylaşım için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...