16 Mayıs 2012 Çarşamba

YELİZ'İN PASTA DÜNYASI 1 YAŞINDA

Pasta vesilesiyle başladığım bu güzel tatlı mikrop dediğim blogumla 1 yılımı doldurdum.Birçok şey öğrendiğim tanımadığım birçok insanla güçlü bir iletişim kurduğum bu güzel bloğum iyiki var ve sizde iyiki varsınız.Bundan sonra blogumun ismi Yeliz'in Moda Dünyası olarak değiştirmeyi planlıyorum.Sizden gelen yorumlarda pasta umuduyla açıp böyle renkli blog görmenizin ilgi çektiğini yazıyosunuz buda ben çok mutlu ediyor ama yaptığım pastalar ve tariflerimi yine paylaşıcam.Moda merkezli bir blog olması içimden gelen Beni 1yıldır yalnız bırakmayan herkes hep yanımda olsun yaşasın blogger lık diyorum :):)

Pastanın,cupcakelerin hayatımızdan hiç çıkmaması dileğiyle:) Blogumla artık herşey daha bir farklı!!!!

Yeliz'in Pasta Dünyası

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...