6 Eylül 2016 Salı

GERİ DÖNDÜM!! ARTI BİR FAZLAYLA KARDEŞ SENDROMUYLA YENİ BİR ANNELİK HEYECANIYLA

Herkese kocaman bir merhaba, uzun zamandır blogda yaşadığım problemlerden dolayı yayın yapamıyordum ve bugün kavuştum. Gerçektende uzun bir dönem oldu Aras 3 yaşına girdi okula başlayacak ve ben ikinci bebeğimi bekliyorum onunda gelmesine az kaldı:). Bu süreçlerde çok yazmak istesemde yeni blog açmak çok daha zahmetli olacağı için biraz sabrettim ve sizlerlerleyim. En büyük kaygım şu aralar hamilelikle aldığım kiloları geri veremiyeceğimi düşünmek!! bu fikirden kurtulamıyorum ya veremezsem :( birde ikinci çocuk fikri alışması zormuş, beni neler beklediğini biliyorum mesela, Aras'taki heyecanlarım isteklerim ondada olacak mı enerjim yüksek olacak onada yetebilecek miyim ve daha bir sürü soru... Bitirilmesi gereken bir tez var şu an hızlada onu yazmaktayım doğumdan önce savunup bitirmek adına ve dahada önemlisi Aras'ın hala bir kardeşi olacağından haberi yok! uyum haftası ve okulun ilk haftasını atlatmasını bekliyoruz süreç ona çok uzun gelebilceği için 7. aya girmek üzereyken tam bu süreçleride atlatıcağımız için o zaman söylemek istiyoruz. Kardeş istemeyen bir çocukta sanırım başlı başına bir post olur onun için ayrıca bir yazı yazmalıyım. İkinci çocukla ilgilide bitmeyen yorumlar fikirler var tabii daha çabuk büyür, daha rahat olacaksın, diğer çocuğuna vakit ayırabilmek adına tek dünyan o olamayacağı için gerektiği kadar ilgiyle büyüyecek ve çok yorulsanda yine çok mutlu olucaksın. Sanırım anneliğin sırrı herkes için farklı, iki çocuklu gördüğüm hatta ikinci bebeğini isteyerek hamile kalan her anneyi kendimce kutsamış takdir etmiş ve hiç yapamayacağımı düşünmüştüm ki kan testi sonucumu görene kadar:) herşey bir anda değişti tek düşündüğüm ben şimdi ne yapıcam bu mümkün değil olamaz yapamam daha hedeflerim var hem ne gerekk var !!! Şimdi hepsi geçti tabii zor bir süreç atlattım orası kesin artık buralardayım sık sık yazarım duygu ruh halim hızlı değişiyor zaten:)

Herkese Sevgiler:)


Bu arada bu ayın kitapları bir annenin doğuşu favorim;)




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...